Wednesday 23 September 2009

Wees 'n denk-ros eerder as 'n handperd

In sy brief, "Skrywer skaar hom eerder by Jansen" (DB, 17.09.2009), maak Whitey van my brief, "Halwe waarheid 'n nasionale gevaar" (DB, 15.09.2009), 'n geleentheidsmes om met die Broederbond 'n appeltjie te skil wanneer hy beweer : "Breitenbach se brief herinner baie aan die destydse ou Broederbond."

Waarom, Whitey, jou Broederbondgal ook oor ander braak? Wees grootmoedig en sorteer jou probleem met die Broederbond openlik uit! Of dui die gebruik van 'n skuilnaam op 'n onvermoë daartoe?

Whitey beweer dat ek "...namens prof. Jonathan Jansen wil dink..." Dié opmerking getuig van die gebruikmaking van die inleestegniek   -   om iets moedswillig "in te lees" wat nié gesê is nie. Ook beskuldig Whitey my van "...pretensieuse hoogdrawendheid".  "Pretensieus" beteken verwaand, aanmatigend, grootpraterig en aanspraak op kundigheid. Hoewel nie 'n deskundige nie, beskik ek oor kennis van die denktipes waarna ek in my brief verwys het.

Whitey, kom ons klim van ons perdjie af en bestyg die nie-ideologiese, waarheidsoekende en selfstandigdenkende  denkperd, en beweeg op die rug van dié denk-ros deur ons samelewingslandskap eerder as om handperde op sleeptou van ander te wil wees.

No comments:

Post a Comment