George Claasen (Rapport 02.08) veroordeel Solidariteit se Skole-ondersteuningsentrum se "betrokkenheid by 'n veldtog om kreasionisme...by skoolleerplanne in te smokkel...(om sodoende) perdedrolle as vye (te) probeer verkoop" aan kinders.
In 'n artikel van Jurie van den Heever (Rapport 16.08) verskyn 'n grafiese voorstelling wat sy artikel goed saamvat,te wete 'n sand- of uurglas met 'n aapagtige wese in die boonste, en 'n menslike wese in die onderste gedeelte. Vir oningeligte kinders is dit vreemd en verwarrend.
Met menings soos dié, genietende openbare publisiteit, mag kommentaar daarop, in die vorm van vrae, seker ook gelewer word. Daar is diegene wat hulself slegs deur die openbare debat laat inlig. Die soeke na antwoorde in dié altyd herhalende openbare debat kan dus nie uitgesluit word nie.
Een van die kernvrae wat ons gewone mense konfronteer - en nie of dít of dát wetenskap is of nie - is: het mense uit aapagtige diere ontwikkel, of is ons, aldus die Bybel, deur God na Sy beeld geskape? Komende vanuit 'n Christelike opvoedingsagtergrond, is dié vraag vir kinders van wesensbelang; die skoolse onderwys bots daarmee.
Sonder 'n verantwoorde kindbeeld, dus: wat is 'n kind? en:hoe en waartoe onderrig ons kinders?, kan onderwysers nie hul taak verrig nie. Aansluitend hierby word eeue oue antwoorde op ewe oue vrae: wie is ek? waar kom ek vandaan? wat is my eindbestemming?, vandag op die kop gekeer.
Ter stawing van sy teorie, het Darwin Australiese Aborigines laat skiet, hul skedels laat kook, en dit in 'n Londense museum uitgestal. Laaste vraag: is dit wetenskap, of moord? Seker nie wanneer die slagoffers as evoluerende diere gesien word nie. (ngn)
No comments:
Post a Comment