Thursday 19 January 2012

Predikante-reaksie op grondteksbedrog

Dr.Theo Rabe se brief, "Gebruik van korrupte grondteks kwel" (DB,18.01), in reaksie op my skrywe (DB,16.01), het betrekking. Daarin deel hy my kommer oor die teenswoordige Bybelkorrupterende grondteksverskuiwing. Teenoor Rabe se openbare standpunt, ontvang ek direkte elektroniese kommentaar  op my brief, "Bybel met grondteksbedrog aanvaar" (DB,16.01) van drie Oos-Kaapse predikante (name irrelevant) wat my eie sowel as Rabe se kommer oor grondtekskorrupsie bevestig.

Dominee 1. sê: "Eish, dis 'n oud-onderwyser van my. Het Tommie op sy kop geval? Dis baie jammer dat mense...kies om op so 'n negatiewe pad te gaan." Mag ek my oudleerling vra: Wie is werklik op die negatiewe pad?

Dominee 2. sê: "Dis sleg as mens sien watter chaos hy veral in die Uitenhage-Despatch-omgewing met sy gedurige bitsige briewe veroorsaak...(en) voer hy sy "debatte" in die koerant waar dit moeiliker is om met hom te argumenteer". Waarom moeiliker/argumenteer? En: Wat behels dié "chaos"?

Dominee 3. sê: "Ek kan nie glo dat dit 'n debat is wat nog relevant is nie..." Ai, doktor-dominee, het u dalk al vergeet dat openheid/ongeslotenheid 'n besondere kenmerk van wetenskapsbeoefening is; dat jy voortdurend voor die opgawe staan om waarheidsoekende onverpoos te bly ondersoek deur middel van volgehoue navorsing (geldende ook die Bybel/teologie), tensy u natuurlik gekant is teen verdere ondersoek, om welke rede ook al. Betreffende u verdere beskuldigings en verduidelikings wat u vra, het ek immers my inligtingsbron verskaf. Ek beveel aan dat u dit lees. Daarin sal u alles vind wat u wil weet   -   en meer.                      (ngn)




No comments:

Post a Comment