Wednesday 14 November 2012

Dominee moet sy suggestie self oorweeg

Ek reageer op "NG Kerk-dominee" (DB,14.11) wat beweer: "T.C.Breitenbach kla aanhoudend oor die NG Kerk. Hoekom verlaat hy nie die kerk nie?" NGK-dominee, dink jy dalk NGK-lidmate het hoegenaamd géén rede(s) om beswaar te maak teen die heersende rigting wat dié kerk tans inslaan nie? Mág lidmate nie verskil nie? Het ons géén reg daartoe nie? Dit is wat jou "kla" wil suggereer, 'n aanduiding van liefdelose onverdraagsaamheid teenoor "de jonge" (lidmate) wat nie wil "piep" (kritiekloos aanvaar) wat "de oude" (kerkleiding) "kwak" (voorskryf) nie. Móét ons jou/julle "leiding" klakkeloos aanvaar en saam in die verderf gestort word?
 
Nee, NGK-dominee, die Bybel is eeue gelede reeds ontketting van die kansel en ons het almal leer lees; dit is nié net predikante wat die Bybel onder leiding van die Gees van die waarheid lees nie, maar ook gewone lidmate. Nie almal se geestesoë en  -ore is toe nie. Sommige van ons weet dat vir vele predikante die "bediening" 'n gewone beroep geword het en nié meer 'n roeping nie, en dat sommige hulle beslis ook nie langer gedra as "gesalfdes van die Here" nie. Ek verneem selfs van onbekeerde predikante op kansels en lees die skokkende onbybelse bewerings van sommige.
 
Daar is tans 'n verbete stryd op lewe en dood in die NG Kerk aan die gang, aangestig deur die vader van die leun wat Sy liggaam wil vernietig. Satan floreer onder die oningeligte lidmate wat nié self wil lees wat in dié kerk aan't gebeur is nie, maar hulle uitsluitlik verlaat op wat predikante soos NGK-dominee hulle vertel.
 
Is dít die gees wat die "nuwe NG Kerk" adem wanneer NGK-dominee my vra of ek dit nie wil verlaat nie? Is dit wat die Hoof van Sy kerk my sou vra? NGK-dominee, jou suggestie van kerkverlating aan my   -   waarom oorweeg jy dit nie self nie?                (ngn)
 
 
 

No comments:

Post a Comment