Wednesday 19 March 2008

Geen 'rassisme'-tema

Piet Delport se brief,  "Rassisme steeds teenwoordig" (DB,14.03.2008), het betrekking. Hy sê : "Hieruit verstaan ek dat  'rassisme'  'n tema (is) wat 'n mens nie in Breitenbach se gereelde briewe kan miskyk nie." Impliseer dié bewering ook Die Burger   -   wat aan die Suid-Afrikaanse Perskode onderworpe is   -   wat my briewe publiseer?

Ek beskou Delport se opmerking as 'n ongetoetsde bewering en wil hom graag reghelp met sy  "drogredenasie". Met sy  "rassisme"-tema slaan Delport die bal beslis baie ver mis.

Dit is my mening dat die Afrikanervolk sigself vandag in talle samelewingsloopgrawe in sy stryd om voortbestaan bevind. Dié volk word vandag gereduseer tot 'n blote kultuurgroep tussen ander kultuurgroepe wat nié oor volkstatus beskik nie. Mede-Afrikaners werk self fluks hieraan mee.

Indien Delport nie hiermee saamstem nie, is dit sy reg, maar net so is dit ook my reg om, op grond van ontwikkelinge sedert  1994  , tot voormelde oortuiging te kom en daarvolgens te handel. My handelinge bestaan daarin dat ek gekies het vir my volk, 'n konsep wat vandag tot skeldwoord gemaak is. Gesamentlik beskik my volksgenote oor 'n volksidentiteit, en vir my is dit belangrik dat dié identiteit behoue sal bly.

Miskien moet Delport ook die  "rassisme"  in my brief,  "Meet die hede teen verlede" (DB,04.03.2008), duidelik uitwys waarin ek sê : "Hoewel nie algeheel geskei van die res van die Suid-Afrikaanse bevolking nie, wil hulle egter onderskeibaar bly en nié tot algehele integrasie gedwing word nie."

Golda Meir, voormalige premier van Israel, het gesê : "If I am not for myself, then, who will be? But, if I am only for myself, then, who am I? And, if not now, when?" Hiermee vereenselwig ek myself, en dit is ook my ingesteldheid teenoor my volk, insluitende diegene met wie ek Suid-Afrika deel.

Ek eggo Hendrik Bibault se  "Ik ben een Africaander", so ook Bart Nel se slotwoorde : "Ek is nog hy", in Van Melle se verhaal met dieselfde titel.

Die Afrikanervolk word vandag geskud en gesif, en só word ook die kaf van die koring geskei. Sou my briewe uitval as kaf, moet Delport dit as sodanig beskou en hanteer. Delport se belydenis dat ook hy tot rassisme geneig is   -   "rassisme is waarskynlik in ons elkeen"   -   getuig egter van hoop vir die toekoms.

No comments:

Post a Comment