Monday 8 April 2013

Is dit geboortepyne van die nuwe tyd?

Van prof. Jonathan Jansen se artikel, "Apartheid leef nog in ons kerk" (DB,04.04), sê Stell Connect (DB,06.04) dit is "galsterig en ondeurdag", terwyl C.Bez (DB,06.04) sê: "Skoenmaker hou jou by jou lees. Bepaal jou by die onderwys waar jou kundigheid lê." Ek beoog geen teenaanklag teen Jansen vanweë sy grimmige aanklag teen die NG Kerk nie. Die Bybel leer dat 'n sagte antwoord die grimmigheid afkeer, dog, om Jansen nié te antwoord nie, mag die verkeerde indruk skep van eenstemmigheid met hom. Wat Jansen sê, is egter darem net té dik vir die spreekwoordelike daalder.

Van die NG-"moederkerk" en haar drie "dogterskerke" sê Jansen dit is 'n "enorme pretensie om die lewende God ooreenkomstig die rasse-kategorieë van die rassistiese verlede te aanbid. Dit is niks anders as godslastering nie. Vir hierdie mense beteken die kruis min in die realiteit van hul lewe...(en is dit) tyd dat die mure van hierdie plek van sonde afgebreek word...(en moet) 'n diep transformasie plaasvind in die instellings waar konserwatiewe wit Suid-Afrikaners aanbid."

Hierdie verdoemend veroordelende woorde   -  duidelik nié Christus en Sy kerk se taal nie   -   kom van 'n man wat sê: "Ek is nie 'n groot Christen nie." Ons mag mos vra of Saul dan ook onder die profete is, besig om die kerk aan buite-kerklike maatstawwe te meet? Die ooreenkoms tussen Jansen se aanklag teen die NG Kerk, as onderdeel van die groter Liggaam van Christus, en die voortdurende aanklagte van die aartsaanklaer van God se kinders voor Sy troon (Sag.3:1), is opvallend. In beide kontekste, aards én hemels, word Christengelowiges aangekla.

Het ons nie dalk hier te doen met 'n voorbeeld van die vervulling van 'n profetiese voorspelling soos in Markus 13:8c opgeteken nie: "Hierdie dinge is geboortepyne, die begin van die nuwe tyd"?              (ngn)






No comments:

Post a Comment