Wednesday 18 February 2015

Die tragiese verdeeldheid van Afrikaners

Ek antwoord prof.K.Pieterse se duidelik oningelig onderlegde reaksie: "Net die bitterstes sit nog so en tob" (DB,18.02), op my skrywe (DB,16.02).  Weinig Afrikaners, waaronder Pieterse, weet van die patroon van verraad, gevleg deur ons ganse volksgeskiedenis, soos te boek gestel deur advokaat P.J.Pretorius   -   gewese lid van Nasionale Intelligensie   -   in sy werk "Volksverraad". Hierin beskryf hy hoedat vertroude Afrikanerleiers, vrymesselaars en lede van die Illuminati, beïnvloed is deur die Amerikaanse COFR, CIA, Britse Mi6 en geldmagnate soos die Bilderbergers, Rothschilds en Rockefellers om die Afrikanervolk uit te lewer aan die magsbelustheid van die Nuwe Wêreldorde. Gemelde organisasies en hul "divide and rule"-strategie is geen duimgesuigde versinsels nie.

Pieterse sal in Pretorius se boek lees dat dit Afrikanerleiers was wat, swigtend onder druk van gemelde eenwêreld-organisasies, dr.Verwoerd en die Robert Smith-egpaar vermoor het. Daarin sal hy ook lees van die verraad van verskeie hoë NP-politici, leër-generaals, die AB en selfs NG Kerk   -   te veel persone en instansies om hier te noem. Sedert die verskyning van sy boek in 1996 is, sover bekend, Pretorius nog nooit gedagvaar vir enige van sy bewerings of stellings gemaak in sy boek nie. Sê dit nie veel nie?

Daar is onweerlegbaar, deur ons ganse Afrikanerverlede, 'n verhaal van verraad deur Afrikanerleiers teenoor die eie volksgenote waarvan dit   -   vermeld in my brief   -   beslis nié in isolasie (soos Pieterse dit graag wil sien) gesien kan word nie. Soos almal nie my oortuigings deel nie, deel almal beslis ook nie Pieterse se oortuigings nie. Die tragiese is egter dat, vanweë ons verdeeldheid, ons steeds in die hande van ons volksvyand speel.








1 comment:

  1. Geweldig interessant - ek leer dinge wat ek nooit van geweet het nie! Waar kan mens Pretorius se boek in die hande kry?

    ReplyDelete