Wednesday 18 February 2009

Die mens is net omdat God is

Francois Theunissen se artikel : "Evolusie, soos ek dit verstaan" (DB,14.02.2009), verwys. Dit bly tragies dat evolusioniste God konfronteer met vernietigende gevolge vir hulself.

Die indruk word gewek dat Theunissen dit  "veilig probeer speel"  deur die Bybelse skeppingsweergawe (tese) met die evolusie-teorie (anti-tese) tot 'n sintese met mekaar te probeer versoen (2 Korintiërs 6:14-16). Onderskei Theunissen twee tipes van evolusioniste : diegene wat sê hulle glo wel in God, dog die Bybelse skeppingsverhaal as bloot  "figuurlik bedoel"  afmaak, en dan diegene wat die Skeppergod totaal en al verwerp?

Ek glo dat die Pentateug onder die leiding van God sélf  foutloos deur Moses geskryf is, 'n man van wie die Bybel getuig : "Moses...het die Here persoonlik geken" (Deuteronomium 34:10).

Volgens Theunissen is ek 'n  "fundamentalis". Wát hy my noem, skeel my egter geensins nie, solank as wat ek net weet wat Gód my noem.

Darwiniste skep die indruk dat hul teorie die  "Winkel für die Welt"  besit. Die Bybel sê egter : "Mens, wie is jy per slot van rekening dat jy met God wil redeneer? (Romeine 9:20)  en  : "Wat Hy doen, is (menslik) ondeurgrondelik (Job 9:10).

Theunissen sê : "Evolusie van eensellige lewe tot die mens het ongetwyfeld plaasgevind."  Wát 'n sterk geloofsoortuiging is dit nie! Kan hy vir ons sê in watter  "stadium"  het die mens 'n siel  "ontwikkel"?  Selfs Salomo kon nie 'n antwoord hierop gee nie (Prediker 11:5).  Genesis 2:7 verskaf egter dié antwoord.

Theunissen verwys ook na  "korttermyn-gebeure wat...toevallig...minderheidseienskappe het..."  Net 'n bankrot-teorie maak van  "toeval"  (onkontroleerbaar!) gebruik in sy verklaringsfunksie. Aikôna, dis nié wetenskap nie!

Danksy Theunissen weet ek nou hóé die padda in 'n prins verander het. Hy beweer : "En gegewe genoeg tyd, kan énigiets tot énigiets ánders ontwikkel."

"Fundamentaliste"  verwerp die mens as  "produk"  van evolusie. Theunissen sê egter, á la Galileo : "Tog is ons."  Dis waar, maar alleenlik omdat Gód gesê het : "Ek is" (Eksodus 3:14).

No comments:

Post a Comment